Nasz zespół to doświadczeni specjaliści z zakresu prawa pracy, kadr i naliczeń płac oraz ZUS.
Katarzyna Piaskowska- Członek Zarządu
Specjalista ds. kadr.
Zajmuje się kompleksową obsługą w zakresie administracji personalnej, raportowania oraz przygotowywaniem dokumentacji do ZUS.
Posiada szeroką wiedzę teoretyczną w zakresie prowadzenia spraw kadrowo-płacowych oraz wieloletnie doświadczenie w obsłudze personelu m.in. pracowników terenowych sprzedaży, pracowników produkcji, magazynu, zatrudnionych w różnych systemach czasu pracy.
Ukończyła studia wyższe na kierunku Zarządzanie i Marketing, Studium Menedżerskie oraz studia podyplomowe – Zarządzanie Spółkami Kapitałowymi.
Agnieszka Bruzda- Członek Zarządu
Specjalista ds. wynagrodzeń i zus.
10-letnie doświadczenie i wiedza w zakresie HR. Specjalista posiadający szeroką wiedzę w zakresie prowadzenia spraw kadrowo-płacowych oraz wieloletnie doświadczenie w obsłudze personelu m.in. pracowników produkcji, magazynów, zatrudnionych w różnych systemach czasu pracy.
Znajomość prawa pracy, zagadnień z zakresu spraw kadrowych, naliczania płac i ubezpieczeń społecznych
Specjalista HR zaprasza do współpracy.
Oferujemy outsourcing kadr i płac, rozliczanie firm, dokumentacja ZUS, US, GUS, umowy o pracę, karty wynagrodzeń, audyt kadr i płac, szkolenia.